مسيج هاى ارسالى 2010 سرى 10
نوشته شده توسط : سفيرى از كلمات

0913***5260

0935***4747

عميق ترين درد زندگي

دل بستن به كسي است

كه هرگز به او نميرسي
 
یه روز یه یارو ماشین شو از پلاک میشوره ؛

بهش میگن چرا از پلاک میشوری؟

میگه آخه دفعه ی پیش که از سقف شستم

به پلاک که رسیدم فهمیدم

ماشین خودم نیست!!!
 


0935***8506

جواب قبلی

يه روز عشق و فضولي و حسادت و

ديونگي با هم قايم موشک بازي

مي کردن بعد فضولي حسادت رو پيدا

مي کنه حسادت از روي حسوديش به

ديونگي ميگه عشق پشت گل سرخ

قايم شده ديونگي خاري رو بر مي داره

و به طرف عشق پرتاب ميکنه و عشق

براي هميشه کور ميشه ديونگي قول

ميده تا اخر عمرش پيش عشق بمونه

و تنهاش نذاره و قول ميده جاي

چشم هاي عشق باشه براي همينه

هرکي عاشق ميشه ديونست.
 
همه دنیا رو نامردا گرفتن؟
نه لیلی جان وفا از ما گرفتن !
به مجنون گفت خواهم از تو اینها:
یکی خونه، یکی ماشین، یه ویلا !!!
بگفتا از کجا آرم چنین را ؟
بگفتش من چه دانم، جیب بابا !
دریغ از جیب بابا چون نباشد ...
گناهش گردن مجنون نباشد
از آن پس رفت هی دنبال لیلی
یه لیلی و دو لیلی و سه لیلی ...
 


0915***8149

0915***8463

همه دنیا رو نامردا گرفتن

وفا رو از شما مردا گرفتن

خبر اومد که مجنون و پریشب

با سه تا لیلی گرفتن
 
هنوز در پی جراح زبردستی می گردم

که سر نوشت مرا با تو پیوند بزند !
 


0915***8463

0915***8463

دوست داشتن زيباست

نه براي لمس کردن ؛ براي حس کردن !!!
 
آدم ديوانه را بنگي بس است

خانه ي پر شيشه را سنگي بس است
 


0936***1318

0936***1318

خود را به که بسپارم

وقتی که دلم تنگ است

پیدا نکنم همدل

دلها همه از سنگ است

گویا که در این وادی

از عشق نشانی نیست

گر هست یکی عاشق

آلوده به صد رنگ است
 
دیوانه باش تا غمت عاقلان خورند

عاقل مباش که غم دیوانگان خوری
 


0936***7548

0936***1318

گل به خاک نیاز دارد من به تو

گل به خود خار دارد من خار تو
 
قصه نیستم که بگویی

نغمه نیستم که بخوانی

صدا نیستم که بشنوی

یا چیزی چنان که ببینی

یا چیزی چنان که بدانی

من درد مشترکم

مرا فریاد کن!
 


0936***1318

0911***1784

به پندار تو:

جهانم زيباست!

جامه ام ديباست!

ديده ام بيناست!

زيانم گوياست!

قفسم طلاست!

به اين ارزد كه دلم تنهاست؟
 
همه در زندگی شطرنج بازیم

نباید بی جهت هرسو بتازیم

اگر تکنیک دلها را بدانیم

همیشه برده و هرگز نبازیم

(تقدیم به بهترینم)
 


0935***8041

0914***1992

کاش میشد سرنوشت خویش را

از سر نوشت

کاش می شد اندکی تاریخ را بهتر نوشت

کاش می شد پشت پا زد بر تمام زندگی

داستان عمر خود را گونه ای دیگر نوشت
 
اگر با گريه دريايي بسازم

اگر با خنده رويايي بسازم

اگر خنده شود در من فراموش

اگر گريه شود با من هم آغوش

تو را هرگز نخواهم كرد فراموش




:: موضوعات مرتبط: مجموعه جوك و مسيج جديد , ,
:: بازدید از این مطلب : 482
|
امتیاز مطلب : 86
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : 10 مرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: